+31 6 48 66 40 80
·
Stuur een e-mail
·
08:00-22:00 uur

Zakelijk

ZAKELIJK

U bent niet tevreden over een geleverde dienst of u hebt onenigheid over een contract. U komt niet verder met het bedrijf en/of er moet nog een gedeelte van de factuur betaald worden.

Uitdaging

U bent afhankelijk van het andere bedrijf voor uw eigen continuïteit. De uitdaging is om te begrijpen waarom een ander zich zo opstelt en om in creatieve oplossingen te denken.

Proces

1. Intake

u doet beiden uw eigen verhaal in een persoonlijk gesprek. Daarna maakt u gezamenlijk afspraken over de wijze waarop u het mediationtraject vorm wil geven en deze worden vastgelegd in een mediationovereenkomst.

2. Probleemverkenning

dit is het eerste gezamenlijke gesprek. U verkent de onderliggende problemen en belangen bij het conflict en u krijgt te horen hoe het andere bedrijf de situatie voor zich ziet.

3. Oplossingen

u onderzoekt alle mogelijke oplossingen, evenals de haalbaarheid en doeltreffendheid en u stelt hierin prioriteiten. Een onderhandeling over de oplossingsrichtingen is gebruikelijk in deze fase. U hebt vaak meer te bieden dan u denkt.

4. Afronding

als u het gezamenlijk eens bent geworden over oplossingen kunnen de afspraken worden vastgelegd in een (vaststellings)overeenkomst.

Resultaat

De samenwerking wordt verder voortgezet door een hersteld vertrouwen of de samenwerking wordt met acceptabele afspraken beëindigd.

 

Tarief

Met mediation lost u het conflict op zonder juridische procedures, waardoor de doorlooptijd korter kan zijn en de kosten lager. Meer informatie over de tarieven vindt u hier.

Me Mediation | Specialisaties

Ervaringen van Klanten

Ik heb Martijn ervaren als een kundig en objectief persoon. Hij laat geenszins blijken stelling in te nemen en probeert binnen de kaders van het haalbare partijen bij elkaar te brengen.

Sander Cok

Duidelijk, goede aandachtverdeling, prettige communicatie

Jacqueline Cok

Martijn is een rustig persoon, onpartijdig en denkt in het belang van beide partijen. Daarnaast een prettig gesprekspartner.

Esmee van Hooft
Bevela

Prettige gespreksvoering

Mirjam

Laat mij u helpen!

Heeft u hulp nodig, aarzel niet enHeeft u hulp nodig, aarzel niet en neem contact met mij op. Is het dringend bel dan meteen!

Bel : 06 – 48 66 40 40

info@memediation.nl 08:00-22:00 uur